قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه

قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه

فهرست مطالب

در سال‌های اخیر، ساخت گلخانه‌ها به دلیل اهمیت کشت گلخانه‌ای در تولیدات کشاورزی جوامع مختلف، اهمیت زیادی پیدا کرده و یکی از مهم‌ترین مصالح، جهت ساخت سازه‌های گلخانه‌ای، لوله گالوانیزه گلخانه‌ محسوب می‌شود. اغلب افراد و شرکت‌ها هنگام خرید لوله گلخانه، به قیمت این محصولات پرکاربرد توجه می‌کنند و به دنبال توجیه اقتصادی قیمت لوله و ستون گلخانه هستند. لوله و پروفیل گالوانیزه گلخانه، دسته‌ای از سازه های گلخانه‌ای است که برای ساخت اسکلت گلخانه‌ها کاربرد دارد و در پوشش دیوارها و سقف آن‌ها پلاستیک یا شیشه به کار می‌رود. خوب است بدانید که قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه در مقایسه با لوله‌های معمولی بیشتر است که این موضوع به ویژگی‌های لوله‌های گالوانیزه گلخانه‌ای باز می‌گردد. اگر صاحب گلخانه‌ای هستید و یا قصد احداث آن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از احداث و توسعه گلخانه خود، برای کسب اطلاع از قیمت لوله های گالوانیزه گلخانه ای، همراه ما در پتروگرایش باشید.

 

قیمت برندهای مختلف لوله گالوانیزه گلخانه

برای اطلاع از قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه باید با برندهای مختلف لوله‌های گالوانیزه گلخانه‌ای آشنا باشید. در ادامه، به بررسی قیمت لوله گالوانیزه برای گلخانه در برندهای برتر مختلف می‌پردازیم:

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سپنتا

از دید مهندسان و متخصصان تاسیسات در زمینه تجهیز دستگاه‌های لوله‌کشی و آب‌رسانی و ساخت سازه های گلخانه، لوله‌های گالوانیزه گلخانه‌ای سپنتا می تواند یکی از گزینه های شما در انتخاب لوله باشد که البته باید به قیمت بالاتر آن نسبت به قیمت بازار و موجودی آن که همیشه در خط تولید باشد یا نباشد اشاره کرد، که در دو مدل سبک و سنگین تولید می‌شوند. اندازه این لوله‌ها از 1.2 اینچ تا 6 اینچ متغیر است و قیمت لوله گالوانیزه سبک گلخانه سپنتا بر اساس سایز، ضخامت و وزن گالوانیزه تعیین می‌شود. همچنین، لوله‌های گالوانیزه گلخانه‌ای سپنتا نوع سنگین از سایز 1 اینچ تا 6 اینچ موجود هستند و هرچه سایز و ضخامت و وزن بیشتری داشته باشند، قیمت این محصولات نیز افزایش می‌یابد.

 

قیمت لوله و پروفیل گالوانیزه پتروگرایش

شرکت پتروگرایش یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله و پروفیل گالوانیزه در کشور است که مهندسان و متخصصان جوان و باتجربه، هسته مرکزی این هلدینگ را تشکیل می‌دهند. شرکت پتروگرایش با برند تجاری”PGCO” تیمی باتجربه از مشاوران متخصص در حوزه‌های تولید، مارکتینگ، فروش و کنترل کیفیت را گرد هم آورده تا خدمات عالی‌تری به مشتریان خود ارائه کند. در حال حاضر پتروگرایش در زمینه تولید انواع لوله و ستون گلخانه، قوطی گالوانیزه گلخانه با رعایت های استاندارد روز، سهم بزرگی از صادرات به کشورهای منطقه را از آن خود کرده است.

همچنین شما می توانید به صورت لحظه ای قیمت لوله و ستون گالوانیزه گلخانه و قوطی گالوانیزه گلخانه را در سایت www.pgco.info مشاهده کنید.

قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه - پتروگرایش

تاثیر قیمت در میزان خرید لوله گالوانیزه گلخانه

یکی از پارامترهای مهم برای خرید هر محصولی، قیمت آن است و بررسی قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه به عنوان یک عامل مهم برای تصمیم‌گیری شما در تهیه این محصول، به حساب می‌آید. برای استفاده از لوله گلخانه قیمت را باید مدنظر داشته باشید و به استانداردهای جهانی به کار رفته در ساخت این لوله‌ها و اعتبار برند سازنده توجه کنید. بسیاری از برندهای تولید کننده لوله و ستون گلخانه، لوله‌های گالوانیزه برای گلخانه را باکیفیتی پایین‌تر از سطح استاندارد تولید می‌کنند و اغلب قیمت پایین‌تری برای این محصول دریافت می‌کنند. اگر می‌خواهید لوله‌های خریداری شده شما چندین دهه عمر کنند، باید این لوله‌ها را با ضخامت بالاتری تهیه کنید و به قیمت این محصولات نیز توجه داشته باشید. برای اینکه در خرید این محصول دچار مشکل نشوید باید سایز، ضخامت و وزن این لوله‌ها را با قیمت آن‌ها مقایسه کنید تا این معیارها با یکدیگر تطابق داشته باشند.

عوامل موثر بر قیمت لوله گالوانیزه برای گلخانه

قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند و این لوله‌ها قیمت ثابتی ندارند. قیمت لوله و  بر اساس چندین پارامتر مشخص می‌شود که این معیارها عبارتند از:

  • روش تولید و آبکاری گرم یا سرد از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصولات هستند و قیمت لوله گالوانیزه گرم در مقایسه با سایر لوله‌های تولید شده به روش سرد گران‌تر است.
  • برندهایی که لوله‌های گالوانیزه گلخانه‌ای را تولید می‌کنند، نقش قابل توجهی در تعیین قیمت این محصولات دارند.
  • آلیاژی که در تولید لوله‌ها به کار می‌رود، نقش تعیین کننده‌ای در قیمت لوله‌های گلخانه‌ای دارد؛ به عنوان مثال، لوله‌هایی که با استفاده از آهن و فلز قلع تولید می‌شوند، قیمت کمتری در مقایسه با لوله‌هایی از جنس فولاد دارند.
  • قیمت مواد اولیه از جمله قیمت سنگ آهن جهانی و عرضه و تقاضای این نوع لوله در بازار و نوسانات آن نیز در تعیین قیمت لوله‌های گالوانیزه برای گلخانه تاثیرگذار هستند.

 

قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه چقدر است؟

برای خرید لوله گلخانه ، قیمت را باید مدنظر داشته باشید و به استانداردهای جهانی به کار رفته در ساخت این لوله‌ها و اعتبار برند سازنده توجه کنید. قیمت لوله گالوانیزه گلخانه در مقایسه با لوله‌های معمولی بیشتر است؛ چراکه گلخانه، محیط گرم و بسیار مرطوبی دارد و این مورد در فواصل زمانی کوتاه‌مدت، باعث ایجاد خوردگی لوله یا پروفیل خام می‌شود. همچنین، بسیاری از گلخانه ها با سوزاندن سوخت‌های فسیلی مانند گاز، گازوئیل یا نفت گرم می‌شوند که سوختن این سوخت‌ها CO2 تولید می‌کند و در مجاورت رطوبت گلخانه به H2CO3 یا اسید کلریدریک تبدیل می‌شود. بدون شک برای محافظت از اسکلت گلخانه در مقابل این پدیده، نیاز به یک پوشش قوی است که این موضوع قیمت لوله‌های گالوانیزه را نیز افزایش می‌دهد. قیمت این محصول به کاربرد، ضخامت، ابعاد و جنس آن نیز بستگی دارد و بر اساس فاکتورها و اتفاقات بازار جهانی دچار نوسان می‌شود.

قیمت هر شاخه لوله گالوانیزه گلخانه

قیمت هر شاخه لوله گالوانیزه گلخانه بر اساس سایز، ضخامت و وضعیت اندازه این محصولات بر حسب وزن آن‌ها تعیین می‌شود؛ به عنوان مثال، قیمت هر شاخه 6 متری لوله گالوانیزه برای گلخانه با سایز 3.4 و ضخامت 2.5 میل از هر شاخه 6 متری لوله گالوانیزه با سایز 3.4 و ضخامت 2 میل گران‌تر است. سایزهای 3.4 اینچ، 1.2 اینچ و 1 اینچ از پرکاربردترین سایزهای هر شاخه لوله گالوانیزه گلخانه محسوب می‌شوند و همراه با قیمت مناسبی که دارند، با سرعت بیشتری نیز می‌توان از آن‌ها را برای ساخت گلخانه استفاده کرد.
قیمت هر شاخه قوطی گالوانیزه گلخانه یا همان پروفیل گالوانیزه گلخانه ای نیز به همین شکل تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل برند محصولات، نوع گالوانیزه آن ، کیفیت ورق کاربرده شده و کیفیت شمش آبکاری قرار می گیرد.

سایز های پر کاربرد قوطی های گالوانیزه گلخانه یا همان پروفیل های گالوانیزه گلخانه اصولا 40*40 ، 80*80 ، 40*80 می باشد که به جهت استفاده ستون گلخانه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

معمولا قیمت ستون گلخانه از قیمت لوله گلخانه به جهت وزن بیشتری که دارد مبلغ بالاتری خواهد شد.

قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه-پتروگرایش

قیمت لوله و پروفیل گلخانه

بسته به نوع پروفیل، کشور سازنده و شرایط بازار قیمت لوله و پروفیل گلخانه متغیر است؛ به عنوان مثال، قیمت پروفیل فلزی از جمله پروفیل فولادی، معمولا با توجه به برند سازنده، عرضه و تقاضای افراد، قیمت دلار، قطر، وزن، ورق استفاده شده، ضخامت و طول این محصول محاسبه می‌شود و قیمت ثابتی ندارد. برای محاسبه قیمت روز لوله پروفیل گلخانه‌ای بسیار مهم است که ضخامت یا وزن درست پروفیل را برای پروژه خود انتخاب کنید. انتخاب ضخامت پایین، سازه را ضعیف می‌کند و از استحکام آن می‌کاهد و انتخاب ضخامت بالاتر از نیاز سازه، پروژه شما را با هزینه هنگفتی مواجه می‌کند.

قیمت لوله سازه گلخانه

قیمت لوله سازه گلخانه بر اساس قطر خارجی، ضخامت و جنس آن‌ها از جمله فولاد ST37 تا ST52 تعیین می‌گردد. لوله‌های سازه علاوه بر گلخانه در صنعت ساختمان، پل‌سازی، سیستم‌های ابزار دقیق و انتقال حرارت و سایر صنایع نیز کاربرد دارند و با متریال مختلف در طول‌های متنوع و با شکل‌های متفاوت سطح مقطع تولید می‌شوند. لوله‌های سازه از سایز 6 اینچ تا 12 اینچ با ضخامت 4.8 تا 12 میلی‌متر در دسترس افراد و شرکت‌ها قرار می‌گیرند و با توجه به کیفیت، دوام زیاد، زیباسازی و معماری مناسب، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارند.

بیشتر بخوانید:فروش لوله گلخانه

 

قیمت قطعات جانبی لوله و پروفیل گلخانه

لوله، پروفیل یو، پروفیل اچ، لاکینگ، سرستون، کمان، بادشکن، پنجره سقفی و غیره از قطعات لوله و پروفیل گلخانه محسوب می‌شوند. این قطعات باید از لحاظ ویژگی‌هایی از جمله قیمت، کیفیت (ماندگاری بالا و مقاومت در برابر اشعه خورشید، رطوبت و بخار آب و غیره) بهترین بوده و شرایط مناسبی داشته باشند. قیمت قطعات جانبی لوله و پروفیل گلخانه متناسب با مواد اولیه به کار گرفته شده و همچنین ابعاد آن تعیین می‌شود. توصیه می‌‌شود که یک بار هزینه کنید و برای همیشه از امنیت گلخانه‌تان در مقابل شرایط نامتقارن جوی، باد و بوران مطمئن و خاطر جمع باشید.

قیمت لوله گالوانیزه گرم گلخانه

در نوع گالوانیزه گرم، لوله‌های فولادی در فلز مذاب و در دمایی بین 450 تا 480 درجه سانتیگراد غوطه‌ور می‌شوند تا پوششی فلزی سطح لوله را بپوشاند. لوله گالوانیزه گرم گلخانه به عنوان لوله عمقی داغ نیز شناخته می‌شود و قیمت این محصول بر اساس سایز اسمی، واحد به‌صورت کیلوگرم و درجه 1 یا درجه 2 بودن تعیین می‌گردد. عمر مفید لوله گالوانیزه گرم در شرایط نرمال کاری، 25 الی 30 سال است و اگر به دنبال احداث گلخانه باکیفیتی هستید، لوله‌های گالوانیزه از نوع گرم گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه-پتروگرایش

قیمت لوله گالوانیزه سبک گلخانه

لوله گالوانیزه سبک به دلیل برخورداری از وزن کم و مشخصات فنی نه چندان پیچیده، به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع لوله گالوانیزه شناخته می‌شود. آبکاری و گالوانیزاسیون در این نوع لوله‌ها هم به روش گرم و هم به روش سرد انجام می‌شود و می‌توان گلخانه‌های متنوعی با این نوع لوله احداث کرد. همچنین لوله گالوانیزه سبک تنوع بالایی دارد و در ضخامت‌های مختلف نیز تولید می‌شود که این موضوع کاربرد لوله‌های گالوانیزه سبک را افزایش می‌دهد. خوب است بدانید که قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه از نوع سبک، نسبتا ارزان است و میزان عرضه و تقاضا، قیمت جهانی فولاد و روی، نرخ ارز و غیره از پارامترهای موثر بر تعیین قیمت این محصولات محسوب می‌شوند.

چگونه از قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه مطلع شویم؟

عوامل مختلفی باعث می‌شود تا قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه با نوسانات زیادی همراه باشد؛ به همین دلیل، استعلام قیمت لوله های گالوانیزه گلخانه ای اهمیت بسیار زیادی دارد. برندهای مختلف تولید کننده، قیمت این لوله‌های گالوانیزه را به‌صورت روزانه و با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف از جمله ورق استفاده شده، سایز، ضخامت، میزان عرضه و تقاضا بازار و غیره تعیین می‌کنند. با مراجعه به برندهای معتبر تولید کننده لوله‌های گالوانیزه گلخانه، می‌توانید قیمت روزانه و دقیق این محصولات را استعلام کنید.

بیشتر بخوانید:پروفیل گلخانه

 

ارتباط قیمت روز با وزن لوله گالوانیزه گلخانه

یکی از پارامترهای مهمی که قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه اصفهان را تعیین می‌کند، وزن لوله‌های گالوانیزه گلخانه است. عوامل زیادی وجود دارند که بر روی وزن لوله گلخانه‌ای اثر می‌گذارند و مشتریان باید مشخصات فنی و وزنی لوله گلخانه ای را بدانند تا بر حسب نیاز خود، اقدام به خرید بهترین محصول نمایند. لازم به ذکر است که وزن لوله روی ثبات و پایداری لوله‌ها تاثیر زیادی دارد؛ به گونه‌ای که جنس فولادی ساختار آن نیز تعیین کننده کیفیت این محصولات است.

البته شما همواره می توانید قیمت به روز لوله و ستون گلخانه و قوطی گلخانه را در سایت پتروگرایش بررسی نمایید و یا با کارشناسان شرکت پتروگرایش مشکلات خود را در میان بگذارید و از مشاوره های رایگان آن ها بهره مند شوید .

وزن لوله‌های گلخانه از طریق فرمول زیر محسابه می‌شود:

قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه

برای به دست آورد وزن لوله گلخانه،وزن قوطی گلخانه و وزن پروفیل گالوانیزه می توانید به صورت بسیار راحت و در کمترین زمان ممکن از نرم افزار محاسبه گر وزن لوله و پروفیل شرکت پتروگرایش استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا این مطلب مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

خانه