مزایای-لوله-برق

فهرست مطالب

مزایای لوله برق

امروزه استفاده از تجهیزات مدرن در صنعت ساخت و ساز علاوه بر افزایش زیبایی بصری، تامین ایمنی برای کارکنان و ساکنین منطقه را به همراه دارد. یکی از المان‌های زیبایی، استتار سیم‌ها و کابل‌ها به وسیله لوله های برق است. لوله برق را می‌توان به عنوان مجرایی برای حمل سیم‌ها در نظر گرفت. این پوشش فولادی به دلیل طراحی خاص خود یکی از تجهیزات مناسب جهت حفاظت از کابل‌ها است. این لوله‌ها قابلیت اتصال به یکدیگر از طریق اتصالات لوله برق مانند هد بوشینگ به یکدیگر متصل کرد. این اتصالات به راحتی در دسترس بود و توسط کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شوند.در این محتوا می‌خواهیم در مورد مزایای لوله برق های پتروگرایش به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننگان این تجهیزات، صحبت کنیم.

لوله گالوانیزه برق برای اهداف مختلفی مانند هدایت الکتریسیته، ارتقای زیبایی فضای ساختمان و محافظت از کابل‌ها در برابر رطوبت، ضربه و بخار تولید می‌شوند. آنچه که منجر به اهمیت استفاده از این تجهیزات در پروژه‌ها شده، ماهیت پشتیبانی و محافظتی از هادی‌های الکتریکی و دیتا است. هادی‌های الکتریکی مجموعه‌ای یکپارچه از رشته سیم‌ها هستند که به دلیل ساختار خاص خود نمی‌توانند در محیط‌های پرتنش قرار بگیرند.این سیم‌ها با حمل انرژی برق، امکان اجرای پروژه‌ها را فراهم می‌کنند به طوری که بدون آن‌ها نمی‌توان کاری از پیش برد. موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از ضرورت حفاظت از سیم‌های برق را بیان می‌کنند.

یکی از دغدغه‌های اصلی کارفرمایان افزایش ضریب ایمنی و کاهش هزینه‌ها می‌باشد. اتصالات و سیم‌ کشی‌ها می‌توانند حوادث ناگواری مانند برق گرفتگی و آتش سوزی ایجاد کنند؛ به همین دلیل لوله و اتصالات گالوانیزه برق در انواع مختلفی ساخته می‌شوند که هرکدام مزایا و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند. وظیفه مشترک تمامی لوله‌های فولادی گالوانیزه برق جلوگیری از فرسودگی و فرسایش پوشش خارجی کابل‌ها است. این امر علاوه بر کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، امکان پیشبرد پروژه‌ها با ضریب خطر بسیار کم را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:بهترین برند لوله برق

 

چه کسانی اقدام به خرید لوله برق می‌کنند؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که خریداران لوله فولادی برق چه کسانی هستند؟ پاسخ دادن به این سوال به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل، نوع پروژه است. به عنوان مثال در پروژه‌های بزرگ نفتی و پتروشیمی که احتمال انفجار و آتش سوزی زیاد است، این تجهیزات به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. بودجه تخصیص داده شده، مورد دیگری است که باید به آن توجه کنیم. امروزه با توجه به اعمال قوانین سخت گیرانه در رابطه با رعایت مسائل ایمنی در ساخت و ساز، تقریبا در مجتمع‌های مسکونی، بیمارستان‌ها و … از لوله برق استفاده می‌شود.

لوله های فولادی برق انواع مختلفی دارند که هرکدام با توجه به جنس و ساختار خود در فضاهای مختلفی نصب می‌شوند. برای مثال لوله فلکسی ببیشتر برای حفاظت از کابل‌‌های دوربین‌های مدار بسته به کار می‌رود. در محیط‌هایی که تفکیک کابل‌ها به منظور تسهیل فرآیند شناسایی و تعمیرات اهمیت زیادی دارد از لوله‌های فولادی رنگی کوره‌ای استفاده می‌شود. فرقی نمی‌کند که در حال ساخت ساختمان مسکونی یا پروژه بزرگ صنعتی هستید، در هر صورت می‌توانید از انواع لوله فلزی برق به عنوان مولفه کاربردی و ایمنی بخش استفاده کنید.

ارزانترین قیمت لوله برق

اطلاع از قیمت روز لوله برق در زمان خرید برای متقاضیان اهمیت زیادی دارد. از آن‌جایی که افراد به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های خود هستند، ترجیح می‌دهند که این تجهیزات را با کمترین قیمت خریداری نمایند. لوله های برق فلزی مطابق با استانداردهای رایج ساخته و روانه بازار می‌گردند و توجه به کیفیت تولید آن‌ها بسیار مهم است. قیمت این محصول به عوامل مختلفی مانند شرایط سیاسی و اقتصادی کشورها، میزان صادرات و واردات، قیمت نفت و فاکتورهای پیش بینی نشده مثل تورم‌های ناگهانی بستگی دارد. نکته مهمی که هنگام تهیه این محصولات باید به آن توجه کنیم تعادل بین کیفیت و قیمت است. قبل از خرید این تجهیزات بهتر است نرخ ارز، قیمت آهن آلات و … را بررسی کنید.

اهمیت خرید لوله برق از مراکز معتبر

لوله برق‌ها به دلیل نقش مهمی که در افزایش ایمنی و کاهش خطرات دارند، باید از مراکز معتبر خریداری شوند؛ زیرا که هر گونه سهل انگاری در کیفیت تولید این محصولات می‌تواند خطرات جبران ناپذیری را به بار بیاورد. امروزه مراکز زیادی در زمینه تولید و عرضه این محصولات فعالیت می‌کنند ولی شناسایی شرکت‌های تولیدی معتبر، دغدغه اساسی بسیاری از خریداران است. شما می‎‌توانید این تجهیزات را از مراکز شناخته شده تهیه نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت محصولات راحت باشد ولی بهتر است قبل از خرید، حتما بررسی‌های لازم را در مورد مجموعه تولید کننده انجام دهید.

هلدینگ پتروگرایش، انواع لوله های فولادی برق را مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می‌کند. این مجموعه بزرگ صنعتی در پروژه شرکت‌های بزرگی مانند مپنا، سایپا و … همکاری داشته است. پتروگرایش همواره کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده و بر همین اساس محصولات خود را با بهره‌گیری از دانش نیروهای متخصص و با تجربه تولید و عرضه می‌کند. دفتر پتروگرایش در مرزداران واقع شده و شما می‌توانید جهت خرید محصولات با قیمت مناسب و مشاوره رایگان از طریق کانال‌های ارتباطی با مشاوران تماس گرفته و یا به صورت حضوری به شرکت مراجعه فرمایید.

بیشتر بخوانید:لوله گالوانیزه سنگین

 

لوله‌های برق، که معمولاً از پلاستیک یا فلز ساخته می‌شوند، برای حفاظت از سیم‌ها و کابل‌های برقی در برابر آسیب‌های فیزیکی استفاده می‌شوند. این لوله‌ها می‌توانند در محیط‌های داخلی یا خارجی، زمینی یا دیواری نصب شوند.

مزایای لوله برق و استفاده از آن

  1. حفاظت از سیم‌ها و کابل‌ها: لوله‌های برق سیم‌ها و کابل‌ها را در برابر آسیب‌های فیزیکی مانند برش، فشار، خراش، حرارت، سرما، رطوبت و حشرات محافظت می‌کنند.
  2. سازماندهی و مدیریت کابل: با استفاده از لوله برق، سیم‌ها و کابل‌ها به طور منظم و مرتب قرار می‌گیرند، که کاهش هرج و مرج و افزایش بهره‌وری را به همراه دارد.
  3. نصب و تعمیر آسان: لوله‌های برق طراحی شده‌اند تا نصب و تعمیر آن‌ها ساده باشد. برخی از آن‌ها قابلیت باز و بسته شدن برای دسترسی آسان به سیم‌ها را دارند.
  4. طول عمر طولانی: لوله‌های برق معمولاً از مواد با دوام و مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده‌اند که باعث می‌شود عمر طولانی داشته باشند.

لوله‌های برق یک ابزار ضروری برای حفاظت و مدیریت سیم‌ها و کابل‌های برقی هستند. با توجه به مزایای فوق، استفاده از لوله برق در پروژه‌های برقی توصیه می‌شود.

مزایای لوله برق و استفاده از آن

مزایای لوله برق‌ های پتروگرایش چیست؟

 مزایای لوله برق های پتروگرایش، به شرح زیر است:

  • خرید مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه به منظور کاهش هزینه‌های حمل و نقل

پتروگرایش این شرایط را ایجاد کرده که شما مشتریان عزیز بتوانید محصولات درخواستی خود را از درب کارخانه تحویل بگیرید تا در هزینه‌های حمل و نقل صرفه جویی نمایید.

  •  عدم ریزش گالوانیزه

لوله برق های تولید پتروگرایش با گذراندان مراحل استاندارد، دارای پوشش گالوانیزه کاملا یکدست و یکنواخت بوده و پیوستگی روکش گالوانیزه با فولاد به قدری زیاد است که در مواجه به عوامل تنش‌زا مانند فشار، ضربه و خم کردن دچار ریزش نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:گالوانیزه گرم چیست؟

 

  • استفاده از پوشش الاستیکی

استفاده از درپوش‌های الاستیکی در دو سر لوله‌ها باعث شده که روزه‌ها در هنگام حمل و نقل و بارگیری دچار آسیب دیدگی نشوند.

  •  رزوه‌های عمیق و استاندارد

لوله‌های تولیدی پتروگرایش، دارای روزه‌های عمیق، با کیفیت و استاندارد هستند به طوری که می‌توان بوشن فولادی را به راحتی و بدون ابزار خاصی در دو سر لوله چفت کرد.

  • ضمانت مرجوعی کالا

این شرکت تولید کننده به منظور اعتماد سازی و رضایت شما مشتریان گرامی، ضمانت مرجوعی 7 روزه برای لوله‌های فولادی در نظر گرفته است.

  • ارائه فاکتور رسمی برای محصولات

پتروگرایش با اعتماد به کیفیت کار خود، تمام محصولات تولیدی را با فاکتور رسمی به شما خریداران محترم عرضه می‌کند. به طوری که هیچگونه مغایرتی میان مشخصات محصول ارائه شده با درخواستی خریدارا وجود ندارد.

مزایای لوله برق‌ های پتروگرایش چیست؟

کلام پایانی

پتروگرایش به عنوان یکی از پیشگامان تولید لوله برق و سینی کابل، بخش بزرگی از نیازهای داخلی کشور را تامین می‌کند. این شرکت تولید کننده با به کارگیری فناوریهای جدید در تولید محصولات، سعی بر آن دارد که مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی حرکت کرده تا رضایت شما مشتریان را کسب نماید. بدون شک اعتماد خریداران به پتروگرایش ، بزرگترین سرمایه این مجموعه است و بدون آن نمی‌توان در راستای رسیدن به اهداف بزرگ دیگر گام برداشت.خوشحال می‌شویم با ارائه پیشنهادات و انتقادات ما را در ارائه مقالات و محتواهای بهتر یاری نمایید.

شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا این مطلب مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

خانه