قیمت سینی کابل گالوانیزه

سینی و نردبان کابل-پتروگرایش

فهرست مطالب

یکی از اقدامات اصلی و حیاتی در پروژه های بزرگ صنعتی و ساختمانی در جهت نصب، نگهداری و انتقال کابل‌های برق، استفاده از سینی برق گالوانیزه است که امکان مدیریت حذف و اضافه سیم و کابل را فراهم می‌کند. اکثر پروژه‌های تجاری و صنعتی از سینی کابل به عنوان جایگزین لوله فولادی برق استفاده می‌کنند؛ چرا که سینی‌های کابل (cable tray) با استحکام قابل توجه خود، محافظت از سیم و کابل در برابر عوامل خارجی را پدید آورده و گسترش، پایداری و بازسازی خطوط انتقال کابل را به ارمغان می‌آورند. قیمت سینی کابل گالوانیزه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد در نتیجه اگر در زمان خرید به دنبال اطلاع از سطح کیفیت و قیمت این محصول هستید، با پتروگرایش همراه باشید.

قیمت به روز سینی کابل

با توجه به تنوع در آیتم های تعیین کننده در قیمت سینی کابل گالوانیزه، همواره یکی از دغدغه های مهم مشتریان عزیز، دریافت قیمت  به روز و فوری می باشد. که جهت رفع این نیاز مهم، تیم فروش و برنامه نویس پتروگرایش به طور انحصاری و مهندسی شده این امکان را برای کلیه متقاضیان فراهم نموده است. شما میتوانید در کمترین زمان ممکن با وارد کردن متغیرهای فنی، قیمت آنلاین و لحظه ای سینی و نردبان کابل را در این لینک pgco.info/tray-and-cable-ladder داشته باشید . لازم به ذکر است با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز و مواد اولیه، حتما قبل از خرید نهایی جهت دریافت قیمت به روز با کارشناسان پتروگرایش در تماس باشید .

 

کاربرد سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل Cable tray ، سیم و کابل‌ها را در خود جای داده و علاوه بر مرتب سازی، موجب حفظ اصول سیم کشی و نهایتا ایمنی ساختمان می‌شود. سینی کابل برق را می‌توان در محیط‌های پرخطر و دارای نویز الکتریکی و یا لرزش استفاده کرد و به همین دلیل سینی کابل گالوانیزه در تاسیسات الکترونیکی و انتقال کابل‌ها کاربرد بسیار بالایی دارد. سینی کابل سقفی که بر روی سقف نصب می‌شود، در برابر عوامل چون : خورندگی و رطوبت، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. همچنین سینی کابل آلومینیومی خاصیت جذب مغناطیسی نداشته و مزایایی چون:  وزن پایین و مقاومت مناسب  در مقابل خوردگی آن ، موجب بالا بردن کاربرد این محصول میگردد.  ریل بست کابل از نوع گالوانیزه نیز برای سازماندهی کامل کابل‌ها استفاده میشود. در حالت کلی، می‌توان گفت که سینی کابل گالوانیزه یکی از مهم‌ترین تجهیزات ساختمان سازی به شمار می رود و استفاده از آن در امور صنعتی و تولیدی ضروری می باشد.

کاربرد سینی کابل

قیمت انواع سینی کابل گالوانیزه

برای اطلاع از قیمت سینی کابل گالوانیزه باید با انواع این محصول کاربردی آشنایی داشته باشید. در ادامه قیمت هر یک از انواع سینی کابل گالوانیزه را بررسی می‌کنیم:

قیمت سینی کابل گالوانیزه فابریک

سینی کابل گالوانیزه فابریک به عنوان محصول اختصاصی پتروگرایش با برند تجاری  “PGCO” در پروژه‌هایی با حجم کابل بسیار زیاد، به جای لوله‌های برق به کار می‌رود. سینی کابل گالوانیزه فابریک برخلاف گالوانیزه گرم، از ورق گالوانیزه تولید شده و تحت عملیات گالوانیزاسیون قرار نمی‌گیرد. این سینی کابل به ‌صورت 4 خم و 6 خم تولید می‌شود که سینی کابل‌های فابریک 6 خم در پروژه‌هایی با استقامت بالا به کار می‌روند. قیمت سینی کابل گالوانیزه فابریک با توجه به عرض سینی، لبه یا ارتفاع سینی، ضخامت و نوع خم تعیین میگردد.

قیمت سینی کابل گالوانیزه گرم

سینی کابل گالوانیزه گرم به عنوان محصول اختصاصی پتروگرایش با برند تجاری “PGCO” در پروژه‌های صنعتی با حجم کابل بسیار بالا به کار می‌رود. سینی کابل گالوانیزه گرم برخلاف سینی کابل گالوانیزه فابریک، از ورق سیاه تحت عملیات گالوانیزاسیون تولید می‌گردد. در این روش، ورق سیاه درجه یک، در وان مذابی از روی، با دمای 460 درجه سانتی گراد قرار گرفته و آبکاری می‌شود. سینی کابل گالوانیزه گرم در مکان‌های مرطوب و با خورندگی بالا کاربرد دارد. قیمت سینی کابل گالوانیزه گرم بر اساس عرض سینی، لبه یا ارتفاع سینی ، 4 یا 6 خم بودن و ضخامت ورق مشخص می‌شود.

قیمت سینی کابل گرم

عوامل موثر بر قیمت سینی کابل گالوانیزه

قیمت سینی کابل گالوانیزه تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می‌گردد که در ادامه هر یک از این عوامل را بررسی می‌کنیم:

قیمت سینی کابل گالوانیزه از لحاظ عرض

سینی کابل گالوانیزه فابریک و سینی کابل گالوانیزه گرم در عرض‌های 5، 10، 20، 30، 40، 50، 60، 70، 80، 90 سانتی‌متر و 1 متر تولید می‌شود. به تناسب افزایش عرض ، قیمت سینی‌ کابل نیز افزایش می‌یابد.

 

قیمت سینی کابل گالوانیزه از لحاظ ضخامت

سینی کابل گالوانیزه فابریک در ضخامت‌های 0.4، 0.5، 0.6، 0.7، 0.9، 1، 1.20، 1.25، 1.5 و 2 و سینی کابل گالوانیزه گرم در ضخامت‌های 1.25، 1.5 و 2 تولید می‌شوند. ضخامت ورق گالوانیزه  تاثیر بسیار زیادی روی قیمت داشته به طوری که تغییر قیمت ورق در تعیین قیمت سینی کابل و متعلقات نقش مهمی ایفا می‌کند.

قیمت سینی کابل گالوانیزه از لحاظ خمش

سینی کابل گالوانیزه فابریک و گرم درحالت 4 و 6 خم تولید می‌شوند. می‌توان گفت که قیمت سینی کابل گالوانیزه گرم در مقایسه با سینی فابریک در خمش‌های مختلف بیشتر است؛ چراکه در تولید این سینی‌ها، از مقادیر بالاتری از فلز روی استفاده می‌شود و سینی‌های گالوانیزه فابریک میزان روی کمتری دارند که این امر قطعا مقاومت ، خوردگی و زنگ زدگی را به نسبت سینی کابل گالوانیزه گرم کاهش می دهد.

قیمت سینی کابل گالوانیزه از لحاظ خمش

قیمت درب سینی کابل برق

قیمت درب سینی کابل برق بر اساس موارد مختلفی تعیین می گردد. برای تولید درپوش سینی کابل گالوانیزه فابریک و گرم، عرض را حدود 5 میلی‌متر بیشتر از خود سینی در نظر می‌گیرند. همچنین ارتفاع لبه‌ها نیز در تعیین قیمت درب سینی نقش دارند. لبه استاندارد برای سینی‌های با دیواره 4 سانتی‌متر نباید از 1.5 سانتی‌متر کمتر باشد و معمولا تولید کننده سینی کابل گالوانیزه ، این لبه‌ها را 1 سانتی‌متر کمتر در نظر می‌گیرد. البته این لبه باعث بلند شدن درپوش از سینی می‌شود که اصولا استاندارد نیست. در تولید درپوش‌هایی با عرض‌های بالاتر از 50 سانتی‌متر، ضخامت نباید کمتر از 2 میلی‌متر باشد و در عرض‌های کمتر از 50 سانتی‌متر می‌توان از ورق 1.5 میلی‌متر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:انواع سینی کابل

 

مزایای سینی برق گالوانیزه پتروگرایش

شرکت پتروگرایش به عنوان مجموعه‌ای پیشگام در تولید و عرضه انواع سینی برق گالوانیزه با دستگاه های تمام اتوماتیک و با دارا بودن تیم مهندسی متخصص به این حوزه ، همواره مشاوره های خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد ، این شرکت به صورت پیوسته سعی در ارتقای سطح کیفی محصولات  و جلب رضایت هرچه بیشتر مصرف‌کنندگان  دارد. به همین دلیل قیمت محصولات تولیدی این شرکت در مقایسه با رقبا بسیارمناسب تر بوده و نهایتا خریدی مقرون به صرفه را به همراه خواهد داشت.

سینی پتروگرایش با برند تجاری “PGCO” دارای مزایای زیر می باشد :

  • استفاده از شمش روی با خلوص بالا جهت بالا بردن کیفیت گالوانیزه و در نتیجه بالا رفتن طول عمر سینی کابل.
  • رعایت درست مراحل اسید شویی ،چربی زدایی و پیش گرمایش که موجب عدم ریزش گالوانیزه می شود.
  • استفاده از دستگاه های به روز و اتوماتیک
  • دارا بودن وان گالوانیزه اختصاصی
  • خرید موارد اولیه انبوه
  • نظارت دقیق بر مراحل ساخت و تاییدیه نهایی واحد کنترل کیفی پتروگرایش منجر به خروجی محصولی با کیفیت و با ضریب ایمنی بالا شده است.
  • امکان تولید سفارشی طبق نقشه درخواستی مشتری .
  • استفاده از مشاوره فنی رایگان تیم متخصص و مهندسی پتروگرایش در براورد متراژ و هزینه .

مزایای سینی برق گالوانیزه پتروگرایش

جدول وزن سینی کابل

هنگام اطلاع از قیمت سینی کابل گالوانیزه و خرید سینی برق باید به وزن آن توجه کرد. وزن سینی‌ها به ‌صورت متر بیان می‌گردد و وزن سینی گالوانیزه به نوع ورق، جنس سینی و تولیدکننده سینی کابل گالوانیزه بستگی دارد. در ادامه، جدول وزن سینی کابل برق  را مشاهده می‌کنید:

عرض سینی کابل گالوانیزه

ضخامت ورق سینی کابل گالوانیزه

طول سینی کابل گالوانیزه

ارتفاع سینی کابل گالوانیزه

وزن هر متر سینی کابل گالوانیزه

10 سانتی‌متر

0.7 میلی‌متر

2 متر

4 سانت

1.3 کیلوگرم

15 سانتی‌متر

0.8 میلی‌متر

2 متر

4 سانت

1.8 کیلوگرم

20 سانتی‌متر

0.9 میلی‌متر

2 متر

4 سانت

2.5 کیلوگرم

25 سانتی‌متر

1 میلی‌متر

2 متر

5 سانت

3.3 کیلوگرم

30 سانتی‌متر

1.25 میلی‌متر

2 متر

5 سانت

4.7 کیلوگرم

40 سانتی‌متر

1.5 میلی‌متر

2 متر

6 سانت

6.8 کیلوگرم

50 سانتی‌متر

1.5 میلی‌متر

2 متر

6 سانت

8.3 کیلوگرم

60 سانتی‌متر

2 میلی‌متر

2 متر

8 سانت

13.7 کیلوگرم

در خرید سینی کابل گالوانیزه به چه مواردی دقت کنیم؟

علاوه بر قیمت سینی کابل ، هنگام خرید این محصول باید به موارد زیر نیز توجه کنیم :

  • انتخاب مناسب نوع سینی کابل با در نظر گرفتن محل نصب
  • انتخاب عرض مناسب با در نظر گرفتن تعداد کابل‌ها در مسیر سینی کشی
  • در نظر گرفتن ضخامت سینی کابل با توجه به وزن کابل‌ها
  • توجه به ارتفاع دیواره با در نظر گرفتن قطر کابل‌ها
  • توجه به طول شاخه و محل اجرا

در خرید سینی کابل گالوانیزه به چه مواردی دقت کنیم؟

خرید سینی کابل گالوانیزه

هنگام خرید اطلاع از قیمت سینی کابل گالوانیزه و توجه به انواع لوله برق و اتصالات اهمیت زیادی دارد. سینی کابل نردبانی به حالت عمودی به کار می‌رود و در جریان افقی، برای ثابت نگه‌ داشتن کابل‌ها کاربرد دارد. همچنین نصب و انتخاب بهترین سینی کابل برای سینی سیم کشی و سینی کابل کشی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. از آنجایی که سینی کابل گالوانیزه برای محافظت از سیم و کابل‌ها و همچنین هدایت سیم‌های شبکه در محیط‌هایی مانند زیرزمین، دیوار و سقف به کار می‌رود، در اکثر صنایع کشور طرفداران مخصوص به خود را دارد. برای اطلاع از قیمت سینی کابل گالوانیزه می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان با استفاده از نرم‌افزار محاسبه‌گر شرکت پتروگرایش، قیمت این محصولات را در انواع و ویژگی‌های مختلف محاسبه کنید. همچنین می‌توانید برای خرید سینی برق، با کارشناسان شرکت پتروگرایش به عنوان بهترین تولید کننده سینی کابل گالوانیزه در ارتباط بوده و پس از دریافت مشاوره‌های رایگان  تیم فروش پتروگرایش، تصمیم نهایی خود را بگیرید.

شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری

6 دیدگاه در “قیمت سینی کابل گالوانیزه

  1. احمدی گفت:

    خیلی مقاله تون مفید بود ممنون از شما

    1. پتروگرایش گفت:

      سپاس از توجه شما

      1. حاجی پور گفت:

        کل مطلب مخصوصا جدول خیلی جالب و به درد بخور بود ممنون

        1. پتروگرایش گفت:

          سپاس از نگاه شما

  2. احسان برات زاده گفت:

    من به شخصه با دیدن این مطلب ترغیب به استفاده از سینی کابل شدم به جای کابل پلاستیکی

    1. پتروگرایش گفت:

      لطف شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا این مطلب مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

خانه