قیمت و خرید لوله برق گالوانیزه

لوله برق

فهرست مطالب

لوله گالوانیزه برق یکی از انواع لوله‌های فلزی است که برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، سطح آن را با پوشش فلز روی می‌پوشانند. فرآیند گالوانیزاسیون لوله‌های برقی، متفاوت است و به چند شیوه مختلف، لوله‌های برقی گالوانیزه می‌شوند. اما در محبوب‌ترین روش، لوله در یک حمام حاوی فلز روی (Zn) مذاب غوطه‌ور شده که سبب گالوانیزه شدن لوله می‌شود. این فرآیند باعث ایجاد لایه‌ نازکی از روی بر سطح لوله می‌شود.

فلز روی مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارد و پس از ترکیب با فولاد و پوشاندن آن، مقاومت فولاد را در برابر ضربه، رطوبت، آتش‌سوزی و خوردگی بالا می‌برد. از این رو از لوله گالوانیزه برق برای کابل کشی در سازه‌های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می‌شود. قیمت لوله برق به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله قصد داریم درباره عوامل موثر بر قیمت لوله برق صحبت کنیم. ضمن این که توصیه می‌کنیم برای استعلام قیمت و محاسبه آنلاین وزن لوله به وبسایت پتروگرایش مراجعه نمایید.

خرید لوله برق

بدون شک، یکی از بهترین و ایمن‌ترین راه‌ها برای محافظت از سیم کشی برق در برابر آسیب ناشی از عوامل محیطی، استفاده از لوله برق گالوانیزه است. همانطور که از نام آن نیز مشخص است، این لوله برق از مواد فلزی (ورق آهن و فولاد) ساخته و گالوانیزه شده است. یکی از فاکتورهای خرید لوله برق، قیمت آن است. بدون شک تعیین قیمت لوله فولادی در وهله اول با متریال آن و متراژ مورد نیاز پروژه ارتباط مستقیم دارد. اما به طور کل فاکتورهای مختلفی در اعلان قیمت لوله برق گالوانیزه اثرگذار است. پیش از خرید لوله برق لازم است تا این فاکتورها را بشناسید و برای یک خرید بهتر آنها را در نظر بگیرید.

لوله برق چیست؟

عوامل موثر بر قیمت لوله برق گالوانیزه

همانطور که گفتیم عوامل متعددی در تعیین و تغییر قیمت لوله برق گالوانیزه تاثیرگذار است. این عوامل عبارتند از:

  • جنس

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت جنس بدنه یا جنس ورقی است که لوله برقی از آن نورد شده است. لوله‌های گالوانیزه می‌تواند از جنس آهن یا فولاد باشد. از نظر کیفیت و مقاومت، فولاد مقاومت بیشتری نسبت به آهن دارد. از این رو در بازار آهن آلات، لوله‌های فولادی قیمت بیشتری از لوله‌های آهنی دارند.

  • نوع روش تولید

لوله‌های برقی نیز مانند سایر لوله‌های فولادی به 2 روش تولید می‌شوند.

– در روش اول از نورد و فرم دهی ورق‌های فولادی لوله تولید می‌شود. به این لوله‌های برقی کاندوئیت می‌گویند و دو لبه ورق در نقطه‌ای که بهم می‌رسند، جوش می‌خورند.

– اما در روش دوم داخل شمش‌های فولادی را به وسیله دستگاه‌های مخصوص تراشیده و خالی می‌کنند. این لوله‌ها، لوله برقی ضد انفجار نام دارند و مقاومت بیشتری نسبت به کاندوئیت‌ها دارند. از این رو قیمت آنها بیشتر است.

 

  • نوع و شیوه فرایند گالوانیزه

نوع و شیوه فرایند گالوانیزه، تاثیر زیادی بر قیمت لوله دارد. فرایند گالوانیزه لوله های برقی به 4 روش انجام می شود

  • گالوانیزه عمقی داغ (لوله در وان مذاب روی غوطه ور می شود).
  • گالوانیزه گرم سبک (یک روش انحصاری است و از نورد ورق‌های گالوانیزه با ضخامت بیش از 1 میلی‌متر تولید می‌شوند).
  • گالوانیزه فابریک ( از نورد ورق‌های گالوانیزه با ضخامت 0.9 میلی‌متر تولید می‌شوند).
  • گالوانیزه سرد (با استفاده از روش الکترولیز، سطح خارجی لوله‌ها را با محلول الکترولیت روی می‌پوشانند).
  • لوله برق رنگی (این لوله ها گالوانیزه نیستند و با رنگ سطح لوله را ضد زنگ می کنند).

این لوله‌ها بر اساس میزان مقاومتشان مرتب شده‌اند. بنابراین لوله برق با گالوانیزه عمقی داغ، گرانترین نوع لوله برق و لوله‌های رنگی کمترین قیمت را در بین سایر لوله‌های برقی دارند. لوله‌های گالوانیزه گرم سبک نسبت به لوله‌های گالوانیزه عمقی داغ ارزانترند. اما قیمت بیشتری نسبت به لوله‌های برقی گالوانیزه سرد خواهند داشت.

خرید لوله گالوانیزه گرم

  • ضخامت پوشش روی لوله

علاوه بر روش گالوانیزه، ضخامت پوشش گالوانیزه نیز در تعیین قیمت لوله های برق، تاثیرگذار است. برخی از لوله‌های برق گالوانیزه، دارای یک یا چند لایه پوشش محافظتی هستند. لوله‌هایی که با روش وان مذاب گالوانیزه می‌شوند، هر چه بیشتر داخل وان باقی بمانند، ضخامت پوشش گالوانیزه آنها بیشتر خواهد بود. همچنین در گالوانیزه سرد، با توجه به مقدار موادی که روی سطح لوله پاشیده می‌شود، ضخامت متفاوت است. هر چه ضخامت پوشش گالوانیزه بیشتر باشد، مقاومت لوله بیشتر است. قیمت آن نیز گران تر است.

  • کیفیت مواد گالوانیزه:

کیفیت مواد اولیه گالوانیزه و کیفیت نحوه گالوانیزاسیون نیز تاثیر مهمی در مقاومت و قیمت لوله‌های برقی دارد. لوله برق گالوانیزه با کیفیت بالاتر، ممکن است هزینه تولیدی بیشتری داشته باشد. در نتیجه قیمت بالاتری هم دارند. به جرات می‌توان گفت کیفیت، یکی از پارامترهای تعیین قیمت است.

  • قیمت مواد اولیه و ورق های صنعتی

یکی از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت لوله برق، قیمت مواد اولیه و ورق‌های صنعتی است. هر چند این پارامتر خود وابسته به عوامل دیگر است. کیفیت و برند مواد خام (ورقی که بدنه لوله از آن ساخته شده و مواد گالوانیزه) مستقیما بر قیمت لوله برق تولیدی اثر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:گالوانیزه گرم چیست؟

 

  • سایز و قطر لوله

قطر لوله، تعیین کننده سایز لوله‌های برقی است. بر این اساس انواع لوله برقی را با سایزهای مختلف (PG13.5 – PG16- PG21- PG29- PG36  و PG48) برای لوله های پی جی و ( ½ اینچ تا نهایت ۴ اینچ) برای ابعاد اینچی در بازار می‌شناسند. این سایزها در ابعاد قطر، با هم متفاومند. هر چه قطر لوله بزرگتر باشد، مقدار فلزی بیشتری در بدنه‌اش وجود دارد. در نتیجه وزن بیشتری هم دارد. از این رو قطعا قیمت گرانتری هم دارند.

  • طول

علاوه بر قطر لوله، طول لوله برق گالوانیزه یکی دیگر از عواملی است که بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. مانند مورد بالا، لوله‌های بلندتر به مواد بیشتری برای تولید نیاز دارند. بنابراین هزینه تهیه آنها طبیعتا بیشتر از طول‌های کوتاه‌تر است.

  • ضخامت

در مورد ضخامت لوله نکات بسیار جالبی وجود دارد. برای لوله‌هایی با ضخامت بیشتر، نه تنها باید از مواد اولیه بیشتری استفاده کنید، بلکه فرایند تولید آنها نیز زمان‌بر خواهد بود. همین امر می‌تواند باعث افزایش چندین برابری قیمت آنها گردد.

کیفیت مواد گالوانیزه

  • شرکت سازنده لوله

شرکت‌ها و برندهای مختلف ممکن است قیمت‌های متفاوتی برای لوله‌های برق گالوانیزه اعلام کنند. این بخش از تعیین قیمت، به برندینگ و نام برند بستگی دارد و بخشی از سیاست‌های فروش است. برندهای شناخته شده، به خاطر هویتی که مدت‌ها برای آن زحمت کشیده‌اند، مشتری‌های بیشتر و نامدار‌تری هم دارند. از این رو قیمت بالاتری هم اعلام می‌کنند. شرکت‌‌ها و برندهایی که در بازار انحصار دارند، معمولا قیمت بالاتری برای محصولات خود در نظر می‌‌گیرند.

  • قیمت جهانی فولاد

در سالهای اخیر بارها فرمول قیمت‌گذاری محصولات فولادی در بورس کالا چندین بار تغییر کرد. اما این فرمول به قیمت جهانی آهن و نرخ ارز نیمایی کاملا وابسته است. قیمت نهایی جهانی فولاد بر اساس قیمت شمش فوب چین یا منطقه دریای سیاه محاسبه می‌شود. هر تغییر جزیی در قیمت‌های جهانی، منجر به افزایش قیمت ورق سیاه در بورس کالا و به طبع آن افزایش قیمت لوله‌های فولادی و فولادی گالوانیزه می‌شود.

  • انواع لوله‌های برق

لوله‌های برقی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که از نظر مقاومت با هم متفاوتند. این لوله‌ها به ترتیب از لوله های برقی ضد انفجار، کاندوئیت، لوله‌های رنگی، لوله فلکسیبل و لوله PVC مقاومتشان کاهش می‌یابد. در نتیجه با همین ترتیب قیمتشان کاهش می‌یابد.

  • عرضه و فراوانی فولاد

گاهی بنا بر سیاست‌های تولید، بازار و احتکار مواد اولیه یا محصولات فولادی، رشد صعودی یا نزولی قیمت را شاهد خواهیم بود. هر چه فولاد بیشتری در بازار موجود باشد، قیمت پایین‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:بهترین برند لوله برق

 

  • نوسانات قیمت ارز

نوسنات نرخ ارز نیز نقش پر رنگی در تعیین قیمت لوله گالوانیزه برق و سایر کالاهای مرتبط و غیر مرتبط دارد. همچنین بر قیمت مواد اولیه و هزینه‌های جانبی تولید هم تاثیر گذارند.

  • تقاضای بازار

در نهایت، تقاضای بازار نیز یکی از مواردی است که می‌تواند در قیمت لوله‌های فلزی برق، نقش داشته باشد. اگر تقاضا برای نوع خاصی از لوله برق بالا باشد، طبیعتا این احتمال وجود دارد که فروشندگان از فروش لوله با قیمت قبلی خودداری کنند. بنابراین مجبور به پرداخت بیشتری برای خرید همان مقدار لوله خواهید بود.

قیمت لوله برق

تا این بخش از مقاله، عوامل موثر بر قیمت لوله‌های برق را بررسی کردیم. اما نکته قابل توجه این است که قیمت لوله‌های برق، ثابت نیست. بلکه ممکن است شرایط بازار به نحوی باشد که قیمت در یک هفته هم بارها تغییر کند. اما این نکته مسلم است که قطعا قیمت لوله‌های گالوانیزه گرم تحت هر شرایطی از لوله‌های برقی گالوانیزه سرد، گرانتر خواهد بود. یا هر چه کیفیت لوله بیشتر باشد، قیمت به همان نسبت افزایش می‌یابد.

قیمت لوله برق گالوانیزه گرم

لوله‌های برقی گالوانیزه گرم، گرانترین نوع لوله‌های برقی است. این نوع از لوله‌ها شیوه گالوانیزاسیون متفاوتی دارد و تمام سطح داخلی و خارجی لوله از مذاب روی، پوشیده می شود. در نتیجه مواد گالوانیزه بیشتری مصرف می کند. از سوی دیگر هر چه مدت زمان بیشتری در داخل وان بماند، ضخامت پوشش گالوانیزه آن بیشتر است. از این رو بیشترین مقدار ضخامت پوشش گالوانیزه، مربوط به این گروه از لوله‌های برق است. از این رو، مقاومت و استحکام این لوله‌ها از تمام لوله‌های گالوانیزه بیشتر است. در نتیجه قیمت این گروه از لوله‌های برقی از تمام لوله‌ای برقی گالوانیزه بیشتر است.

 

سایز

ضخامت (MM) وزن هر متر (KG) متراژ هر بسته (M) قیمت (ریال) نوع محصول

توضیحات

13.5

1 0.49 60 429,000

پوشش گالوانیزه 70 الی 90 میکرون

16

1 0.54 60 473,000

پوشش گالوانیزه 70 الی 90 میکرون

21

1 0.69 30 649,000

پوشش گالوانیزه 70 الی 90 میکرون

13.5

1.25 0.55 57 476,500 دوسر درپوش PGCO

پوشش گالوانیزه 70 الی 90 میکرون

16

1.25 0.61 57 522,500 دوسر درپوش PGCO

پوشش گالوانیزه 70 الی 90 میکرون

21

1.25 0.77 42 668,500 دوسر درپوش PGCO

پوشش گالوانیزه 70 الی 90 میکرون

29

1.25 1 30 954,500

پوشش گالوانیزه 70 الی 90 میکرون

36

1.5 1.5 15 1,185,000

پوشش گالوانیزه 70 الی 90 میکرون

48

1.5 1.8 12 1,715,000

پوشش گالوانیزه 70 الی 90 میکرون

نصب لوله برق

قیمت لوله برق گالوانیزه سرد

لوله برق گالوانیزه سرد در بین سایر لوله های برقی فولادی قیمت کمتری دارد. فراموش نکنید فقط سطح بیرونی این لوله ها گالوانیزه می شود و سطح داخلی آن هرگز پوشش گالوانیزه ندارد. پوشش روی، به وسیله اسپری یا قلمو بر روی سطح لوله پاشیده می شود و ضخامت آن در بالاترین حد ممکن 8 میکرون است. از رو قیمت کمتری نسبت به سایر لوله های برقی دارد.

قیمت هر متر لوله فولادی گالوانیزه

لوله‌های برقی در هر سایز و هر نوعی که باشند به صورت متری به فروش می‌رسند. هر شاخه از لوله برق فولادی، 3 متر طول دارد (در شاخه 6 متری هم تولید می‌شود). اما گاهی بر حسب نیاز پروژه این مقدار را کاهش می‌دهند. دو سر لوله‌های برقی فولادی، رزوه شده‌اند و معمولا با درپوش پوشیده می‌شوند. کیفیت رزوه نیز در تعیین قیمت هر متر لوله فولادی گالوانیزه نقش دارد.هر چند با توجه به فاکتورهای تعریف شده مثل قطر و ضخامت گالوانیزه، قیمت لوله‌های برق متفاوت است.

نکات مهم هنگام خرید لوله برقنکات مهم هنگام خرید لوله برق

لوله برق هم مثل سایر کالاها با برندها و کیفیت‌های مختلف در بازار موجود است. بسیاری از این لوله‌ها با کیفیت پایین تولید می‌شوند و در نتیجه اگر حواستان نباشد، پس از مدتی پروژه شما دچار آسیب و خسارت می‌شود. از این رو هنگام خرید لوله برق به نکات زیر توجه کنید:

  1. از نوع گالوانیزه و ضخامت پوشش لوله مطمئن باشید.
  2. متریال لوله برق مورد نظر را در نظر بگیرید.
  3. نوع لوله برق (فولادی- فلکسیبل- رنگی) و مکان نصب را در نظر بگیرید.
  4. مطمئن باشید که سایز درست و مناسبی را سفارش گذاری می‌کنید.
  5. به کیفیت رزوه‌ها توجه کنید. بهتر است که حتما لوله‌های خریداری شده درپوش داشته باشند تا رزوه‌ها آسیب نبینند.
  6. برای نصب لوله برقی به اتصالات نیز نیاز دارید. از این رو اتصالات با کیفیت تهیه کنید.
  7. پیش از خرید با چند کارشناس صحبت کنید و مشاوره بگیرید.
  8. برای اطمینان از استاندارد بودن یک محصول بهتر است یک مرکز معتبر و شناخته شده را جهت خرید لوله برق انتخاب کنید.
  9. قیمت مناسب و بدون واسطه، قطعا بسیار مقرون به صرفه‌تر است.
  10. خدمات پس از فروش هم مد نظر داشته باشد.
بیشتر بخوانید:لوله گالوانیزه سنگین

 

تولید مستقیم حذف واسطه

به صرفه‌ترین خرید یک کالای با کیفیت، خرید بدون واسطه است. یعنی مستقیما از تولید کننده خرید کنید. مهمترین مزیت بدون واسطه، حذف هزینه های واسطه و دلالان است. وقتی جنسی در کارخانه تولید می شود تا زمانی که وارد بازار و فروشگاه ها شود، ، هزینه های واسط مثل سود واسط و هزینه های حمل واسط نیز به روی قیمت کارخانه اضافه می‌شود. در نتیجه مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری خواهید بود.

پتروگرایش یکی از تولیدکنندگان قدرتمند در عرصه تولید انواع لوله برق فولادی گالوانیزه، فلکسیبل، لوله رنگی برقی و اتصالات برقی می‌باشد. از این رو  خرید از پتروگرایش، یک خرید بدون واسطه است. پتروگرایش به عنوان تولید کننده انواع لوله برقی و اتصالات، بسیاری از هزینه‌های واسطه را برای خریدار حذف می‌کند. از صفر تا صد تولید در کارخانه پتروگرایش انجام می‌شود. ورق‌های گالوانیزه در کارخانه توسط دستگاه‌های مخصوص نورد، خم کاری و فرم دهی می‌شوند. چنانچه لوله‌ها از ورق سیاه تولید شود، پس از چربی زدایی و اسید شویی به وان مذاب گالوانیزه منتقل می‌گردند. یا به روش الکترولیز گالوانیزه می‌شوند.

این خرید بی واسطه دست شما را برای سفارش‌گذاری باز می‌گذارد و حتی می‌توانید سایزهای غیر استاندارد را هم سفارش گذاری کنید (با سقف سفارش معین). همچنین هزینه‌ای به عنوان خرید از فرد واسطه و دلالی پرداخت نمی‌کنید. سفارش شما از درب کارخانه بارگیری و به شما در هر نقطه از کشور تحویل می‌شود.

خرید لوله برق با بهترین کیفیت از پتروگرایش

پتروگرایش کوشاورزان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ پتروگرایش است که انواع لوله و اتصالات برقی را با استفاده پیشرفته‌ترین دستگاه‌های اروپایی و همگام با استانداردهای روز جهان تولید می‌کند.

کیفیت، ضمانت و مشاوره فروش تنها بخشی از ضمانت پتروگرایش برای ارائه محصول با کیفیت است. لوله های برق پتروگرایش با برند PGCO با شمش روی خالص با خلوص 99.97% تولید میشود. میزان روی بری یا ضخامت پوشش گالوانیزه لوله‌های برق عمقی داغ، بین 45 الی 75 میکرون است. طول لوله‌های برق گالوانیزه PGCO، دقیقا 3 متر است. رزوه‌های دو سر لوله ها بسیار با کیفیت است و خوردگی یا هرز شدگی ندارد. این رزوه‌ها با دستگاه اتوماتیک آلمانی تراشیده می شوند.کیفیت بالای رزوه باعث می‌شود تا بوشن و سایر اتصالات به خوبی و محکم به لوله بسته شود و برای تمام مدت عمر پروژه، محکم در جای خود باقی بمانند.

اگر رزوه‌ها کیفیت خوبی نداشته باشند، وقت زیادی از پیمانکار یا نصاب لوله‌ها گرفته شده و پروژه نیز استحکام کافی را نخواهد داشت یا اصلا اتصالات به لوله متصل نمی‌شود.پوشش گالوانیزه لوله های برق پتروگرایش در خم، نمی‌ریزد. این یک ویژگی بسیار مهم است. چون بسیاری از لوله‌های برقی، پوشش گالوانیزه آنها در نقطه خم، ترک خورده و ریخته است. رطوبت از همان قسمت به عمق لوله نفوذ کرده و باعث خوردگی آن می‌شود. این ویژگی به دلیل کیفیت بالای مواد گالوانیزه، استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک روز، دقت و تعهد در انجام کار گالوانیزاسیون است.

وجود درپوش در یک سر لوله‌های برقی PGCO باعث می‌شود تا به رزوه‌ها ضربه و فشاری وارد نشود و رزوه‌ها از هر نوع آسیبی در امان بمانند. در سر دیگر لوله بوشن قرار دارد. این بوشن در وقت پیمانکار یا نصاب برای اتصال لوله ها بسیار صرفه جویی می‌کند و مسیر پروژه سریع‌تر پیش می‌رود.

بسته بندی‌های با کیفیت و لوله زنبوری لوله‌های برقی گالوانیزه پترو گرایش، باعث می‌شود تا دپو، بارگیری و ارسال راحت‌تر و با دقت بیشتری انجام شود. ضمن آنکه آسیب و فشار کمتری به لوله وارد می‌گردد.

بیشتر بخوانید:لوله برق پی جی 16

 

علی رقم تمام این موارد فراموش نکنید از صفر تا صد مراحل تولید و ارسال توسط پتروگرایش و در یک کارخانه انجام می شود، قیمت بسیار رقابتی و نزدیک به کف بازار است. شما با خرید مستقیم از پتروگرایش هزینه های واسط را حذف کرده و لوله های برقی را به میزان دلخواه با نازل ترین قیمت خریداری خواهید نمود.

مورد بعدی خدمات پس از فروش ماست. چنانچه به هر دلیلی (دلیل معقول) خریدار از لوله هایی که تحویل گرفته راضی نباشد، طی مدت 5 الی 7 روز می تواند کالا را برگرداند و کل مبلغی که پرداخت کرده نیز عودت خواهد شد. در واقع یک هفته ضمانت برای لوله‌های گالوانیزه برقی پتروگرایش وجود دارد.

سفارش شما از جلوی درب کارخانه بارگیری و به محل پروژه یا هر آدرسی که توسط کارفرما اعلام شود ارسال می‌گردد. در نتیجه هزینه برای خریدار بسیار کمتر است.

به جرات می‌توانیم بگوییم پتروگرایش تنها کمپانی تولید لوله برق است که لوله‌ها را با این شیوه تولید و ارسال می‌کند. خرید و قیمت لوله برقی از پتروگرایش از هر نظر به نفع شما خواهد بود. این فرصت را از دست ندهید.

قیمت لوله برق سنگین

شاید هنگام روبه‌رو شدن با انواع لوله‌های برق، مقایسه آن‌ها برایتان دشوار باشد و در انتخاب لوله برق مناسب برای پروژه خود دچار مشکل و سردرگمی شوید. در ادامه، قصد داریم ویژگی‌های بهترین انواع لوله برق را بررسی کنیم تا با اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب این تجهیزات اقدام کنید:

نوع لوله و ویژگی‌ها لوله گالوانیزه گرم لوله گالوانیزه سرد لوله فلکسیبل لوله گرم سبک
قیمت به دلیل ضخامت بالای گالوانیزه ، قیمت بیشتری نسبت به دیگر لوله ها دارد در مقایسه با لوله‌های گالوانیزه گرم، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند. قیمت این لوله‌ها بر اساس جنس، سایز، طول، درجه‌بندی تحمل فشار و حجم سفارش مشخص می‌شود. قیمت این لوله‌ها باتوجه به قطر، صخامت و طول آن تعیین می‌شود و قیمت لوله‌های برق پتروگرایش پایین‌تر از قیمت بازار است.
کاربرد پتروشیمی ،ساخت و ساز بیمارستان ، مراکز آتش نشانی ، برج ها و مکان های مرطوب و قلیایی و … کاربرد دارد در اماکن و ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری کاربرد دارند. برای محافظت از سیم‌ها و کابل‌ها در مقابل شرایط خطرآفرین و در انواع محیط‌های ساختمانی، صنعتی و کارگاهی کاربرد دارند. در منازل، ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری، کارگاه‌ها و کارخانه‌ها استفاده زیادی دارند.
مقاومت به دلیل ضخامت بالای گالوانیزه این نوع لوله و همچنین کیفیت بالای گالوانیزه pgco این لوله از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. قابلیت انعطاف پذیری و مقاومت نسبتا بالایی در برابر زدگی و خوردگی دارند. مقاومت بالایی در برابر انواع شرایط محیطی قلیایی، اسیدی، نورآفتاب و اشعه فرابنفش دارند. در برابر زنگ زدگی، خوردگی و رطوبت مقاومت بالایی دارند.
طول عمر طول غمر این لوله ها حداقل 25 تا 30 سال است.

 

عمر مفید این لوله‌ها به‌طور در محیط‌هایی با رطوبت کم، حدود 8 سال است. این لوله‌ها طول عمر زیادی دارند و انعطاف آن‌ها در مسیرهای پر پیچ و خم زیاد است. لوله گرم سبک پتروگرایش با پوشش گالوانیزه یکدست، ماندگاری و طول عمر بسیار بالایی دارد.

سخن پایانی

قیمت لوله برقی یکی از شروط خرید است. قطعا با توجه به شرایط اقتصادی ایران، محصولی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، مشتری پسندتر است. شرکت پتروگرایش به عنوان تولیدکننده انواع لوله و تجهیزات گالوانیزه برقی اعلام می‌کند که تمامی لوله های برق این شرکت، با استانداردهای روز جهانی در قالب انواع لوله گالوانیزه گرم، گالوانیزه فابریک، لوله گالوانیزه سرد، فلکسیبل، لوله رنگی و سایر اتصالات تولید می‌شوند. این محصولات به دلیل استفاده از ورق های درجه 1 به کار رفته در ساخت، کیفیت بالای مواد خام اولیه، استانداردهای کیفی و نظارت واحد کنترل کیفیت به یکی از محصولات پر طرفدار و پر کاربرد این شرکت در بازار تجهیزات برقی تبدیل شده است. همچنین با کنترل نظارت مستمر بر انجام مراحل گالوانیزاسیون، عمر مفید این محصولات را بیشینه کرده و گامی در جهت کسب رضایت بیش از پیش مشتریان خود برداشته است.

شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا این مطلب مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

خانه