قیمت نردبان کابل

قیمت نردبان کابل

فهرست مطالب

این روزها، تجهیزات مهمترین نقش را در راه اندازی یک سیستم دارند. تجهیزات در کاربرد سیستمی که راه اندازی کردید و کیفیت عملکرد، نقش بسزایی دارد. از این رو اهمیت ویژه‌ای در بازار پیدا کرده‌اند. کارخانه‌ها و تولید کنندگان بسیاری در سراسر جهان به طراحی و ساخت انواع تجهیزات برای بهبود عملکرد سیستم‌های مختلف روی آورده‌اند. یکی از این تجهیزات نردبان کابل است که برای راه اندازی سیستم‌های برقی و شبکه از آن استفاده می‌شود.

نردبان کابل چیست؟

نردبان کابل یا لدر کابل یکی از تجهیزات صنعتی پر کاربرد برای مدیریت و پشتیبانی کابل‌ها است. این ابزار با ظاهر نردبانی، فضایی برای عبور کابلها ایجاد می‌کند و در تغییر جهت‌های سیم‌کشی یا سطوح و اضافه کردن کابل‌های جدید از وسط مسیر از هر گونه تغییر در اجزای سازنده بی‌نیاز است. از این ابزار عمدتا برای مکان‌های روباز استفاده می‌شود.

لدر کابل به خاطر ویژگی‌های منحصر به فردش نسبت به لوله‌های فلزی و PVC برقی، یک ابزار کارآمدتر و ایمن‌تری محسوب می‌شود. نردبان کابل انعطاف پذیری بیشتری نسبت به لوله‌های برقی دارد. همچنین استفاده از لدر کابل علاوه بر آن که کابل‌ها را بیشتر در ارتباط با محیط بیرون قرار می‌دهد و به کاهش دمای سیم کشی ساختمان کمک می‌کند، ساده تر اجرا شده و در نتیجه به تسریع روند کابل کشی تاسیسات برقی صنایع کمک می کند.

جنس نردبان کابل

پروژه‌های کابل‌کشی و سیم‌های برق احتمال خطر اتصال و آتش سوزی دارند. نردبان کابل هم مانند سایر تجهیزات سیم‌کشی دارای کاربردهای امنیتی می‌باشد. از این رو جنس نردبان کابل، جزو ماهیت مهم آن تلقی می‌گردد. انواع نردبان کابل را با جنس‌های آلومینیوم، گالوانیزه، فولاد ضد زنگ، فیبر تقویت‌شده و … در بازار تجهیزات برقی پیدا می‌کنید. اما پر کاربردترین و محبوب‌ترین جنس برای نردبان کابل، گالوانیزه است. چون مقاومت و طول عمر بیشتری نسبت به سایر جنس‌ها دارد.

قیمت نردبان کابل گالوانیزه

عوامل موثر بر قیمت نردبان کابل گالوانیزه

عوامل متعددی از جمله مدل، ابعاد و متریال استفاده شده برای ساخت تاثیر زیادی بر قیمت نردبان کابل دارد. هر کدام از این عوامل به صورت مستقیم یا غیر مستقیم می‌تواند قیمت را در بازار تغییر داده و باعث کاهش یا افزایش قیمت نردبان کابل و سایر تجهیزات وابسته باشد.

در هر بازاری، برندهای معتبر و شناخته‌ شده معمولا قیمت بالاتری دارند. توصیه می‌کنیم پیش از خرید، نیازهای خود را با دقت بررسی کنید. با فروشندگان مختلف مشورت کرده و قیمت‌ها را با یکدیگر را مقایسه نمایید. تولیدکنندگان ، بهترین انتخاب‌ برای خرید نردبان کابل به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید:ترانکینگ گالوانیزه

 

پیش از خرید نردبان کابل به پارامترهای اثر گذار بر قیمت نردبان کابل توجه نمایید:

  • ابعاد و اندازه نردبان کابل

یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت نردبان و سینی کابل ابعاد و اندازه مختلف آنهاست. نردبان‌های کابل معمولا با طول 2 تا 3 متر در بازار عرضه می‌گردند. اما برخی از تولیدکنندگان با ابعاد و طول سفارشی هم این کالا را تولید می‌کنند.

  • ضخامت گالوانیزه

ضخامت روکش گالوانیزه، بحث مهمی در تعیین قیمت است. هر چه ضخامت پوشش گالوانیزه بیشتر باشد و میزان روی بیشتری برای گالوانیزه مصرف شود، عملکرد، کیفیت و طول عمر آن بیشتر است. مقاومت و استحکام بیشتری هم دارد. در نتیجه قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

  • تعداد پله

فاصله پله در یک نردبان کابل استاندارد حدود 25 سانتی متر است. اما بر حسب نیاز پروژه و درخواست مشتری می‌توان این ابعاد را تغییر داد. هر چه این فاصله کمتر باشد نردبان به تعداد پله بیشتری نیاز دارد. در نتیجه مقدار فلز و پوشش گالوانیزه بیشتری برای تولید آن نیاز است. از این رو قیمت بالاتری دارد. اما هر چه فاصله بین پله‌ها بیشتر باشد و تعداد پله مورد نیاز کمتر است. در نتیجه قیمت پایین‌تر خواهد بود.

  • کیفیت مواد گالوانیزه

کیفیت مواد اولیه گالوانیزه و نحوه گالوانیزاسیون نیز تاثیر مهمی در مقاومت به خوردگی و قیمت نردبان کابل گالوانیزه دارد. لدر گالوانیزه با کیفیت بالاتر، ممکن است هزینه تولیدی بیشتری داشته باشند. در نتیجه قیمت بیشتری هم دارند. به جرات می‌توان گفت کیفیت، یکی از پارامترهای تعیین قیمت است.

کیفیت مواد گالوانیزه

  • قیمت مواد اولیه و ورق های صنعتی

یکی از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت نردبان کابل قیمت مواد اولیه و ورق‌های صنعتی است. هر چند این پارامتر خود وابسته به عوامل دیگر است. کیفیت و برند مواد خام (ورقی که بدنه نردبان کابل از آن ساخته شده و مواد گالوانیزه) مستقیما بر قیمت نردبان کابل تولیدی اثر می‌گذارد.

  • نوع روش گالوانیزه

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت، روش گالوانیزاسیون است. روش‌های مختلف گالوانیزه، ضخامت متفاوتی از پوشش را برای نردبان خواهند داشت. بدنه نردبان یا از نورد و فرم دهی ورق گالوانیزه تولید می‌شود که به نام نردبان کابل فابریک شناخته می‌شود. یا نردبان فولادی را با روش گالوانیزاسیون عمقی داغ گالوانیزه می‌کنند. در نهایت مقاومت محصول متفاوت است. لدرهایی که با روش آبکاری گرم و غوطه‌ور شدن در وان مذاب گالوانیزه می‌شوند قیمت بیشتری نسبت به نردبان‌های کابل فابریک، دارند.

  • قیمت جهانی فولاد

در سالهای اخیر بارها فرمول قیمت‌گذاری محصولات فولادی در بورس کالا چندین بار تغییر کرد. اما این فرمول به قیمت جهانی آهن و نرخ ارز کاملا وابسته است. قیمت نهایی جهانی فولاد بر اساس قیمت شمش فوب چین یا منطقه دریای سیاه محاسبه می‌شود. هر تغییر جزیی در قیمت‌های جهانی، منجر به افزایش قیمت ورق سیاه در بورس کالا و به تبع آن افزایش قیمت انواع قوطی پروفیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:انواع سینی کابل

 

  • عرضه و فراوانی فولاد

گاهی بنا بر سیاست‌های تولید، بازار و احتکار مواد اولیه یا محصولات فولادی، رشد صعودی یا نزولی قیمت را شاهد خواهیم بود. هر چه فولاد بیشتری در بازار موجود باشد، قیمت پایین‌تر خواهد بود.

  • نوسانات قیمت ارز

نوسنات نرخ ارز نیز نقش پر رنگی در تعیین قیمت نردبان کابل گالوانیزه و سایر کالاهای مرتبط و غیر مرتبط دارد. همچنین بر قیمت مواد اولیه و هزینه‌های جانبی تولید هم تاثیر گذارند.

  • مدل سفارش و طراحی ویژه

نردبان‌های کابل از نظر ظاهری، شمایل مختلفی دارند. از جمله نردبان کابل شاخه مستقیم، زانویی، سه‌راهی، چهار راهی و عمودی. هر کدام از این مدل ها، پیچیدگی‌های مختص به خود را در طراحی و تولید دارند. علاوه بر آن با توجه به مکانی که پروژه در آن پیاده‌سازی می شود و چالش‌هایی که ایجاد شود، ممکن است نیاز به مدل‌های سفارشی داشته باشید. هر چه مدل پیچیده‌تر باشد، قیمت نردبان کابل بالاتر است.

مدل سفارش و طراحی ویژه

  • تقاضای بازار

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت نردبان کابل، میزان تقاضای بازار است. با شناخت نسبی که از بازار ایران داریم، هر چه میزان تقاضا بیشتر باشد، قیمت بیشتر است.

  • برند تولید کننده

شرکت‌ها و برندهای مختلف ممکن است قیمت‌های متفاوتی برای نردبان کابل گالوانیزه اعلام کنند. این بخش از تعیین قیمت، به برندینگ و نام برند بستگی دارد و بخشی از سیاست‌های فروش است. برندهای شناخته شده، به خاطر هویتی که مدت‌ها برای آن زحمت کشیده‌اند، مشتری‌های بیشتر و نامدار‌تری هم دارند، قیمت بالاتری هم اعلام می‌کنند. زمانی که سطح رقابت بسیار بالا باشد، قیمت یک محصول بر اساس قیمت محصولات رقبا، ویژگی‌‌ها و کیفیت آنها و غیره تعیین می‌‌گردد.

بیشتر بخوانید:تولید کننده سینی کابل

 

شیوه انتخاب مطلوب نردبان کابل

امروزه از نردبان کابل در صنایع گوناگون و در سراسر دنیا استفاده می‌شود. به خصوص اگر به کابل کشی‌های پیچیده نیاز باشد. قطعا یک کارفرمای هوشیار برای داشتن یک خرید مطلوب، به دنبال کالایی است که با یک قیمت مناسب، بهترین کیفیت را ارائه داده و کمترین ضرر مالی را در بازه زمانی مشخص ایجاد کند.

  1. توجه به موضوع انتخاب مناسب به منظور ساخت برای استفاده از آنها در بازه دمایی گوناگون و برای پیشگیری از صدمات جدی و هزینه‌بر در طولانی مدت لازم می‌باشد. از این رو جهت خرید ایده‌آل میبایست ابتدا از پروژه و خواسته خود شناخت و آگاهی کامل داشته باشید. در محیط‌هایی که هوا جریان نداشته باشد، یا حجم کابل‌ها بالاست برای جلوگیری از ایجاد گرما در کابل و خطر آتش سوزی بیشتر از نردبان کابل استفاده می‌شود.
  2. سپس مشخصات یک نردبان خوب و با کیفیت را شناسایی کنید. خیلی مهم است که بدانید بهترین نردبان کابل موجود در بازار باید چه ویژگی داشته باشد. از جمله نکاتی که باید در حین خرید به آن توجه کنید سایز دقیق نردبان، ضخامت ورق، ضخامت روکش گالوانیزه و استحکام پله‌ها است.
  3. سعی کنید بی‌واسطه و مستقیم از تولید کننده خرید کنید. چون هم ضمانت بهتری برای شماست. هم هزینه واسطه نمی‌پردازید. و هم به کیفیت و صداقت خرید خود مطمئن خواهید بود.

خرید نردبان کابل گالوانیزه در تهران ، تولید و پخش مستقیم ، خرید بدون واسطه

مهمترین مزیت خرید نردبان کابل از پتروگرایش، خرید بدون واسطه است. پتروگرایش به عنوان تولید کننده انواع لوله برقی، اتصالات، سینی و نردبان کابل، بسیاری از هزینه‌های واسطه را برای خریدار حذف می‌کند. از صفر تا صد تولید در کارخانه پتروگرایش انجام می‌شود. ورق‌های گالوانیزه در کارخانه توسط دستگاه‌های مخصوص نورد، خم کاری و فرم دهی می‌شوند. چنانچه نردبان از ورق سیاه تولید شود، پس از چربی زدایی و اسید شویی به وان مذاب گالوانیزه منتقل می‌گردند. یا به روش الکترولیز گالوانیزه می‌شوند.

این خرید بی واسطه دست شما را برای سفارش‌گذاری باز می‌گذارد و حتی می‌توانید سایزهای غیر استاندارد را هم سفارش گذاری کنید (با سقف سفارش معین). همچنین هزینه‌ای به عنوان خرید از فرد واسطه و دلالی پرداخت نمی‌کنید. سفارش شما از درب کارخانه بارگیری و به شما در هر نقطه از کشور تحویل می‌شود.

خرید نردبان کابل گالوانیزه در تهران ، تولید و پخش مستقیم

مزایای نردبان کابل تولیدی پتروگرایش نسبت به دیگر نردبان‌های کابل

پتروگرایش به کیفیت مواد خام بسیار اهمیت می دهد. تمام محصولات پتروگرایش با برند PGCO، از مواد اولیه درجه 1 و با خلوص بالا تولید می شوند.

از دیگر مزایای نردبان های کابل گالوانیزه پتروگرایش، طول محصول است. استاندارد طول نردبان های کابل 2 متر است. اما بسیاری از تولید کنندگان، آن را با طول 1.98 متر می سازنند. یعنی  برای هر نردبان 0.02 متر کمتر (2 سانتی متر). قطعا شما برای یک پروژه به چند نردبان نیاز خواهیدداشت. این مقدار در تعداد بالا بیشتر است. در نتیجه شما پول یک نردبان 2 متری داده‌اید اما در نهایت از نظر متراژ کم خواهید آورد. این موضوع سود بیشتر برای تولید کننده و ضرر برای خریدار است. برخی از تولیدکنندگان مشابه این موضوع را از سمت عرض نردبان کابل و کم کردن طول پله ها انجام می‌دهند. یا با ضخامت روکش سعی در جبران این کم کردن طول می‌کنند.

در حالی که پتروگرایش با دستگاه‌های پیشرفته ورق‌ها را برش زده و به هم متصل می‌کند. در آبکاری و گالوانیزاسیون گرم عمقی، ضخامت 70 الی 90 میکرون روی سطح لدر می‌نشیند که به طول و عرض آن نیز می‌افزاید (0.1میلی متر). در نتیجه طول محصول 2.2 متر خواهد بود. در بازرسی فروش در مقابل چشمان شما مجدد تجهیزات را برای شما اندازه‌گیری می‌کنیم تا صداقت و حقانیت خود را به شما اثبات کنیم. حفظ حقوق مشتری بخشی از هدف ماست.

 

نحوه خرید نردبان کابل پتروگرایش

برای خرید انواع نردبان کابل گالوانیزه می‌توانید از طریق شماره‌های تماس ذکر شده در سایت با کارشناسان فروش پتروگرایش در ارتباط باشید. کارشناسان واحد الکتریکال پتروگرایش نیاز و درخواست شما را بررسی کرده و پس از شرایط سنجی (محیط، منطقه و وسعت پروژه) شما را برای خرید مطلوب راهنمایی می‌کنند. سپس پیش فاکتور صادر شده را جهت تایید برایتان ارسال می‌نمایند.پس از تایید پیش فاکتور توسط شما (کارفرما) و واریز مبلغ تایید شده، سفارش خرید شما بلافاصله از درب کارخانه بارگیری شده و به محل پروژه شما ارسال می‌گردد.

سخن پایانی

قیمت نردبان کابل یکی از شروط خرید است. قطعا با توجه به شرایط اقتصادی ایران، محصولی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، مشتری پسندتر است. شرکت پتروگرایش به عنوان تولیدکننده انواع لوله و تجهیزات گالوانیزه برقی اعلام می‌کند که تمامی لدرهای این شرکت، قابل تولید در ابعاد و نقشه های سفارشی، با استانداردهای روز جهانی در انواع گالوانیزه گرم، گالوانیزه فابریک استیل 304 و 316 می باشند. این محصولات به دلیل استفاده از ورق های درجه 1 به کار رفته در ساخت، تولید طبق نقشه فنی و نظارت واحد کنترل کیفیت به یکی از محصولات پر طرفدار و پر کاربرد این شرکت در بین صنایع تبدیل شده است. همچنین با کنترل نظارت مستمر بر انجام مراحل گالوانیزاسیون، عمر مفید این محصولات را بیشینه کرده و گامی در جهت کسب رضایت بیش از پیش مشتریان خود بردارد.

شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا این مطلب مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

خانه